News 6E
Breaking News
Breaking NewsNational

સાયન્સસિટીની આવાસ યોજના પ્રમુખસ્વામી નગર તરીકે ઓળખાશે, AMC દ્વારા લેવાયો નિર્ણય

સાયન્સ સિટી ખાતેની આવાસ યોજનાનું નામ  પ્રમુખસ્વામી નગર AMC દ્વારા આપવામાં આવ્યું છે. આ નિર્ણયને સ્થાયી સમિતિએ મંજૂરી આપી દીધી છે જેથી હવે તે પ્રમુખસ્વામી નગર તરીકે ઓળખાશે.

અમદાવાદમાં તાજેતરમાં પ્રમુખ સ્વામી મહારાજ શતાબ્દી મહોત્સવનું સમાપન થયું છે. મહોત્સવના અંતે મળેલી બેઠકમાં સ્થાયી સમિતિ દ્વારા આ નિર્ણય લેવાયો હતો. શહેરમાં તાજેતરમાં જ યોજાયેયા મહોત્સવ રાજ્ય અને દેશમાંથી લોકો આવ્યા હતા અને મોટી છાપ છોડી છે ત્યારે આ મહોત્સવની યાદમાં સાયન્સ સિટીમાં આવાસ યોજનાનું નામ પ્રમુખસ્વામી મહારાજ આવાસ યોજના રાખવામાં આવ્યું છે.

ભાડજ સર્કલ અને ઓગમજ સર્કલ વચ્ચે પ્રમુખસ્વામી મહારાજ શતાબ્દી મહોત્સવ યોજાયો હતો જ્યાં એક્ઝિબિશન હોલ સહિત વિવિધ શો યોજાયા હતા. આ સાથે ગ્લો ગાર્ડન પણ બનાવવામાં આવ્યો છે. આ નગરમાં લાખો લોકોએ દર્શનનો લાભ લીધો હતો.

સાયન્સ સિટીમાં આવાસ યોજનામાં લગભગ 1000 ફ્લેટ છે જે હવે આ નામથી ઓળખાશે. આ આવાસ યોજનાના મકાનો શતાબ્દી મહોત્સવમાં કામ કરતા સેવકોને આપવામાં આવ્યા હતા. ત્યારે હવે એક સ્મૃતિરુપે રહે તે માટે આ નિર્ણય કોર્પોરેશન દ્વારા લેવામાં આવ્યો છે.

Related posts

સોમનાથનો અર્થ થાય છે “સોમનો ભગવાન” અથવા “ચંદ્ર” આ સ્થળને પ્રભાસ (“વૈભવનું સ્થાન”) પણ કહેવામાં આવે છે. સોમનાથ મંદિર હિન્દુઓ માટે એક જ્યોતિર્લિંગ સ્થળ છે,

news6e

વિશ્વમાં મોદીનો દબદબો, બ્રિટિશ સાંસદે કહ્યુ- વડાપ્રધાન મોદી દુનિયાના સૌથી શક્તિશાળી વ્યક્તિ…

news6e

दिल की बात क्या करे ?

news6e

8 comments

sklep internetowy March 10, 2024 at 11:18 pm

Wow, marvelous blog format! How long have you ever been blogging for?

you make blogging look easy. The full look of your web site is great,
let alone the content material! You can see similar here
sklep

Reply
najlepszy sklep March 28, 2024 at 9:04 am

Hi! Do you know if they make any plugins
to assist with Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not
seeing very good results. If you know of any please share.
Cheers! You can read similar art here: Sklep internetowy

Reply
sklep online March 28, 2024 at 4:00 pm

Hey! Do you know if they make any plugins to help with Search
Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good gains.

If you know of any please share. Appreciate it! You can read similar article here:
Sklep online

Reply
ecommerce March 29, 2024 at 7:51 pm

Hello there! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine
Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success.
If you know of any please share. Many thanks!
You can read similar article here: Najlepszy sklep

Reply
Backlink Portfolio April 4, 2024 at 1:19 am

Howdy! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization? I’m trying
to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very
good success. If you know of any please share. Kudos!
I saw similar text here: Auto Approve List

Reply
hitman.agency April 4, 2024 at 3:00 am

Hello there! Do you know if they make any plugins to help with
Search Engine Optimization? I’m trying to get my website to rank for some targeted keywords but I’m
not seeing very good gains. If you know of any please share.
Cheers! I saw similar text here: GSA Verified List

Reply
List of Backlinks April 6, 2024 at 1:59 am

Hi! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
I’m trying to get my site to rank for some targeted keywords
but I’m not seeing very good results. If you know of any please share.

Cheers! You can read similar article here: Scrapebox List

Reply
najlepszy sklep April 16, 2024 at 12:47 am

Wow, incredible blog layout! How lengthy have you been running a blog for?
you made running a blog glance easy. The whole look of your site is great, let alone the content material!
You can see similar here najlepszy sklep

Reply